مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 20:402020-05-27اقتصادي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 7 خرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حیدر نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در دیدار با فرمانداران ایلام اظهار کرد: اطلس سرمایه گذاری این استان با همکاری ستاد سرمایه گذاری و اداره کل منابع طبیعی تهیه و تدوین می شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری از مهم ترین اولویت های استان است، افزود: مسوولان استان از جمله فرمانداران در زمینه کاهش فرآیند صدور مجوز و تسهیل امر سرمایه گذاری همکاری لازم را داشته باشند.

مدیران ضعیف و ناتوان قبل از برکناری استعفا دهند قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام عصر امروز در نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اشتغال استان ضمن انتقاد از انفعال و بی تحرکی برخی از مدیران، گفت: عالم مدیریت صحنه تلاش و خدمت به مردم است و مدیران ضعیف و ناتوان که انگیزه کار کردن ندارند، قبل از برکناری استعفا بدهند.

وی با اشاره به ضعیف بودن برخی از مدیران در ارزشیابی های به عمل آمده، افزود: مدیرانی که در گزارش عملکرد ضعیف ارزیابی شده اند دو حالت دارد یا در ارائه گزارش عملکرد خوب عمل نکرده اند که باید اصلاح کنند یا اینکه واقعاً عملکرد ضعیفی داشته اند که لازم است استعفا بدهند تا آن که توان کار و پاسخ گویی دارد، بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام